Klacht Hemara.nl: Doorverkoop product aliexpress met 100% marge via (reeds opgedoekte) webshop geadverteerd via Insta.

Klachtnummer
# 555394
Gebruiker
Gebruiker1630350363
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan bij de webshop (reeds offline). Daar gekomen via een advertentie van Instagram. Na 3 maanden wachten kwam het product vanuit Aliexpres, was te lezen op het leveringsetiket. Op Aliexpres was het product ook nog zelfs 20 euro goedkoper. Was ook niet van hoogstaande kwaliteit dus besloten te vragen om het product terug te sturen. Reactie vanuit de webshop was dat het niet mogelijk was doordat het pakket open gemaakt is. Vreemd zaak, hoe kunnen wij anders het product beoordelen.

De oplossing

Refund van het volledige aankoop bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hemara.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hemara.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen