Opgelost door Hengelsport Heijnens: Ik wil mijn geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131445
Gebruiker
Rijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 7 sep j.l. kocht ik bij Hengelsport Heijnens via hun website een karperhengel. Na ettelijke telefoontjes en mailtjes was de hengel 25 sep nog steeds niet geleverd. Ik heb Heijnens via de mail te kennen gegeven dat mijn geduld op was en graag mijn geld terug wilde. Heijnens zegde toe het geld terug te storten. Maandag 28 sep ontving ik van Heijnens een mail dat ze nimmer een betaling van mij ontvangen zouden hebben. Ik heb daartoe een print van mijn bankrekening verzonden aan Heijnens en wederom telefonisch contact gehad en aangegeven inmiddels de print van de bankrekening te hebben verzonden en het dringende verzoek enige haast te maken met de terugbetaling. Inmiddels is het en ik wacht nog steeds.

Naast de irritatie die het veroorzaakt wanneer je op je website iets aanbied dat je kennelijk niet kunt leveren getuigt het m.i. van een ongelofelijke klantonvriendelijkheid wanneer je vervolgens moet sleuren en trekken om je geld (euro 146,70) terug te krijgen.

De oplossing

Z.s.m. mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hengelsport Heijnens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Rijk
    Datum
    Heijnen heeft inmiddels betaald

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy