Opgelost door Hengelsportspecialisten.nl: Goederen betaald via website maar geen levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64812
Gebruiker
Bram Kale
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 6 juni 2014 waadbroek besteld twv 53.95 euro. Tot op heden geen leveren of bericht gehad. Meermaals gebeld, gemaild maar geen respons

Gewenste oplossing

Geld terug of zeer snelle levering
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Bram Kale
    Datum
    Inmiddels is begin september een vergelijkbare broek geleverd.
    Zeer veel te laat, maar gelukkig toch geen geld weg
  2. Auteur
    Hengelsportspecialisten.nl
    Datum
    Beste Heer,
    Sorry voor de late levering maar er waren veel leveringsproblemen om een goed waadpak te vinden Nogmaals onze excusses
  3. Auteur
    Bram Kale
    Datum
    Geachte heer,Ik begrijp goed dat soms leveringsproblemen ontstaan, dat is het probleem niet. Waar ik ontevreden over ben is dat ik u niet kon bereiken, niet per mail, niet via de website en niet per telefoon. Dan sta je als klant echt in de kou. Dus tip voor toekomst, informeer de klant actief in geval van problemen, en zorg klanten u kunnen bereiken voor vragen. Wat mij betreft is het hiermee afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hengelsportspecialisten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen