Klacht Hengelsportspecialisten.nl: Verkeerde artikel geleverd. Na ontelbare reclamaties hierover geen enkele actie van dit bedrijf.
Details
Klacht
Op 23 juli 2014 één artikel besteld via de webshop. Op 8 augustus, na herhaaldelijk bellen en mailen nog steeds geen artikel ontvangen. Men neemt de telefoon ook niet op.Op 5 september ontving ik dan eindelijk de langverwachte levering van Hengelsportspecialisten. Groot was mijn verbazing echter dat er wel een artikel was geleverd maar NIET het door mij bestelde artikel. Deze komt in het geheel niet overeen met het getoonde en beschreven artikel op de web site van Hengelsportspecialisten.
Diezelfde dag nog een uitgebreide mail geschreven met daarbij een foto van het ontvangen artikel en een kopie van de web site.
TOT OP DEZE DAG VAN VANDAAG ECHTER HELEMAAL NIETS ONTVANGEN!
Inmiddels is al drie maal beterschap door ze beloofd en iedere keer weer volgt er geen daad bij het woord.
Dus maar weer die moeite genomen om opnieuw die kwestie hier onder die aandacht te brengen. Misschien drie maal scheepsrecht?
Gewenste oplossing
Nu eindelijk mijn geld terug zoals reeds eerder door dit bedrijf werd beloofd.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.