Klacht Henkel Beauty Care: Deodorant plakt ontzettend

Klachtnummer
# 172626
Gebruiker
Sandrabaars
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte dames, heren,
Ik heb een maand geleden 4 stuks Fa deodorant limited edition Fruit me up! gekocht bij de Kruitvat.
Geen bon meer omdat ik nooit klachten of opmerkingen heb over de Fa Deodorants. De Kruitvat wilt ze niet terugnemen.
Vandaar dat ik u mail. Graag hoor ik wat we hieraan kunnen doen? Ik kan de deodorants naar u opsturen zodat u zelf de plakoksels kunt ervaren.
Met vriendelijke groet,
Sandra Baars

De oplossing

Dat laat ik aan jullie over

2 reacties

  1. Auteur
    Henkel Beauty Care
    Datum
    Geachte mevrouw Baars,

    Wij hebben uw klacht goed ontvangen en verwijzen u door naar de mail die wij u hebben gestuurd naar aanleiding van uw klacht.

    Met vriendelijke groet

    T.S
    Henkel Beauty Care



  2. Auteur
    Sandrabaars
    Datum
    Bedankt voor uw email. Ik heb u zoals u waarschijnlijk heeft gemerkt, teruggemaild.
    Daarin heb ik ook vermeld dat de afhandeling niet probleem-oplossend is.
    U stelt dat u alleen advies kunt geven over hoe ik de deodorant moet gebruiken.
    Daarom verwijder ik, zoals u mij verzocht, mijn klacht nog niet.

    Graag hoor ik hoe wij dit op een correcte kunnen oplossen.
    Met vriendelijke groet,
    Sandra Baars

Ook een klacht indienen over Henkel Beauty Care?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen