Opgelost door Henkel Beauty Care: Haarverf Schwarzkopf Color Ultime Mousse 4-65 Dark Chocolate Brown valt ZWART uit

Beste Henkel Beauty,

Gisteren heb ik Schwarzkopf Color Ultime Mousse 4-65 Dark Chocolate Brown gekocht. Dit was voor mijn lichtbruine haar (mijn oude kleuring inmiddels uitgegroeid). Nadat ik de gebruiksaanwijzing heb gevolgd (ik heb ooit wel eens eerder deze Mouse verf gebruikt) heb ik na exact 30 minuten (met kookwekker) de mouse uitgespoeld. Mijn haar is gewoon pikzwart geworden en absoluut niet Chocolade bruin wat de verpakking beloofde. Daar mijn eigen haar aan de lichte kant was, zou (volgens de verpakking) het kleurresultaat ook lichter worden het plaatsje aan de voorzijde (zie; het meest linker plaatje op de achterkant van de verpakking). Gezien dit zwarte haar echt vreselijk staat moet ik nu naar de kapper om mijn geruineerde haar te laten ontkleuren...

Doordat mijn haar tot de helft van rug komt zal dit een kostbare aangelegenheid worden. Graag zou ik van jullie een tegemoetkoming in deze kosten ontvangen.

Tegmoetkoming in de kapperskosten voor de ontkleuring van mijn bijna 1 meter lange haar.

Henkel Beauty Care
    Geachte mevrouw Evers, Allereerst hartelijk dank voor uw belangstelling in onze Henkel producten.Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om ons de productiecode op te sturen a.u.b. deze kan u terugvinden aan de keerzijde van de verpakking, helemaal onderaan.Graag hadden wij nog bijkomende informatie gehad over het gebruik van dit product. Het door u opgegeven nummer blijkt niet correct te zijn is het mogelijk om ons hiervoor uw telefoonnummer te sturen zodat wij u hierover kunnen terugbellen a.u.b. Wij danken u alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care
    N.Y.
    Mylenka
    Beste Henkel Beauty Care, DE productiecode is: D919230001 (of: 1684165)
    Ik ben bereikbaar op 0642921676 of mylenka1984@hotmail.com (die zie ik elke dag)
    Groeten Mylenka Evers
    Henkel Beauty Care
    Geachte mevrouw Evers,Zoals telefonisch afgesproken sturen wij u een verzorgingspakket toe. Deze zal die u binnen 5 werkdagen ontvangen.Wij vertrouwen erop dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben afgehandeld.Met vriendelijke groeten,Henkel Beauty Care
    N.Y.
    Bedankt!

Mylenka

Ook een klacht indienen over Henkel Beauty Care?