Opgelost door Henkel Beauty Care: Lege bussen droogshampoo

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 34714
Gebruiker
Maris
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Deze maand had ik een bus droogshampoo van schwarzkopf (fresh) gekocht. Na een keer te hebben bleef er gas uit de fles ontsnappen. Meerdere keren heb ik geprobeerd dit te stoppen. Maar helaas dit gebeurde niet. Het resultaat na gebruik van de eerste keer, besloot ik van de week nog een fles te kopen. Tot mijn verbazing gebeurde hetzelfde. De fles liep na 1x gebruiken weer leeg. Duur grapje voor 2x gebruiken!

De oplossing

Nakijken van het afsluitingssysteem van de droogshampoo flessen.

2 reacties

  1. Auteur
    Henkel Beauty Care
    Datum
    Geachte mevrouw Zwanenburg,

    Allereerst onze excuses voor de laattijdige antwoord wegens de technische problemen.

    Wij hebben u een e-mail gestuurd via info.comsetics@henkel.com.

    Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50.

    Wij zijn iedere werkdagen bereikbaar van 9u tot 17u.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groeten,



    Henkel Beauty Care
  2. Auteur
    Maris
    Datum
    Mijn klacht is goed afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Henkel Beauty Care?