Klacht Henkel Beauty Care: Verkeerde informatie, slechte afhandeling

Klachtnummer
# 28364
Gebruiker
Brynn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de verpakking staat m.i. verkeerde/onduidelijke productinformatie. Het haarproduct zou ongeveer tot 20 wasbeurten houden maar bleek verf te zijn. Het was niet de bedoeling het haar te verven maar tijdelijk.

Na wat enige mails te hebben verstuurd met de service werd er mij toegestuurd dat ze grote waarde hechten aan hun producten en dat alle ervaringen van groot belang zijn. Ik kreeg daarom een kappersbeurt t.w.v 50-, om mij tegemoet te komen, en moest het ticket opsturen naar het adres en het geld zou worden terugbetaald.

Dit alles is nu al vanaf maart bezig en ik heb nog steeds niks terug betaald gekregen. Ik heb gemaild, gebeld niets werkt. Ze geven telkens de schuld aan de 'Achterliggende dienst'. Wat een klacht was werd nog een grote klacht! Ik bel nog steeds wekelijks en ze komen telkens hun belofte niet na! Niets werkt dus.....

Ik vind het erg jammer dat dit zo moet, omdat ik al netjes een aantal keren gemaild en gebeld heb.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug zoals beloofd was meer niet. Ik heb er recht op!

1 reactie

  1. Auteur
    Brynn
    Datum
    Eergisteren heb ik een voicemail bericht van het bedrijf ontvangen met daarin dat het geld is gestort. Dus ben vandaag gaan kijken en het staat erop!

Ook een klacht indienen over Henkel Beauty Care?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen