Klacht Henkel Nederland: Geen reactie op mail

Klachtnummer
# 77875
Gebruiker
Jack
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Heb mail gestuurd, omtrent vraag over product.
Krijg ontvangstbevestiging met daarin dat ik binnen enkele dagen reactie zal ontvangen.
Maar helaas geen reactie.
Nadien nogmaals verstuurd en weer zelfde probleem , wel ontvangstbevestiging en daarna niets meer

De oplossing

Antwoord op vraag

4 reacties

  1. Auteur
    Henkel Nederland
    Datum
    Het betreft hier een deelname aan de actie "Pattex 100% Crystal-High Tack"
    De deelname werd verwerkt in de betalingsronde van 01/09. Rekening houdend met de hele betalingsprocedure en de 7 werkdagen nodig om het bedrag over te maken van een belgische naar een nederlandse rekening, moet de klant het bedrag rond 16/09 ontvangen hebben
  2. Auteur
    Jack
    Datum
    Antwoord van Henkel slaat nergens op.
    Geld van actie heb ik al lang terug ontvangen.
    Vraag ging over hechtsterkte vergelijk van 2 producten.
    Dus nu nog niet opgelost
  3. Auteur
    Henkel Nederland
    Datum
    Wij hebben geen kennis van deze vraag.
    Gelieve uw vraag nogmaals te richten naar "info.diy@henkel.com" aub
  4. Auteur
    Jack
    Datum
    Vraag opnieuw verstuurd

Ook een klacht indienen over Henkel Nederland?