Klacht Henkel Nederland: Witte Reus Blauw Actief geen blauwe vlekken welke niet te verwijderen zijn.

sad Niet opgelost
Sylver

Het toiletblok Blauw Actief welke blauw water geeft laat blauwe vlekken achter op de wc-bril. Deze krijg ik er niet af met schoonmaakmiddel of bleekwater. Uiteindelijk is het met een schuurspons gelukt, maar dat heeft (uiteraard) krassen opgeleverd.
Ik heb hetzelfde euvel op de andere toiletbril. Schuurspons is dus geen optie. Is er iets waar ik het zonder krassen mee af krijg?

Tip over schoonmaakmiddel en nieuwe toiletbril voor 1 toilet.

Henkel Nederland
    Geachte heer Klaverdijk,

Allereerst onze excuses voor de nagatieve ervaring die u heeft gehad met onze Toiletbok.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en een dossier opgemaakt.
    Wij hebben de nodige informatie naar uw mail adres verzonden.

Henkel Consumer Service

Sylver
Telefonisch contact gehad. De vlekken zijn te verwijderen met metaalpoets, te verkrijgen bij de supermarkt. Het is dan een oplossing voor de vlekken, maar eigenlijk vind ik het raar dat je dus blijkbaar bij het toiletblok een metaalpoets aan moet schaffen om de vlekken die het blok achterlaat te verwijderen. Op zijn minst gezegd "bijzonder". Voor mij geen Witte Reus meer!

Ook een klacht indienen over Henkel Nederland?