Klacht Hennink installatietechniek: Afhandeling na klacht bij plaatsing dure ketel absoluut onder de maat

Klachtnummer
# 251430
Gebruiker
Eve
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na plaatsing nieuwe CV-ketel aanhoudend koud in huis. 2x eigen monteur van dit bedrijf gehad, daarna monteur van het merk. Klacht niet opgelost, ik zit nu al een maand in de kou. En nu is het stil. Ketel verkocht, service is voorbij! Schofferend aan de telefoon, geen enkele tegemoetkoming op mijn voorstellen voor een oplossing, als ik geen actie onderneem laten zij het erbij zitten.

Gewenste oplossing

Excuus, compensatie voor 3x verloren middag, korting op het produkt want levert niet direct wat het moet zijn. Kosten retour van het zelf inschakelen van wel een adequate monteur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hennink installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hennink installatietechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen