Klacht Hennink installatietechniek: Niet nakomen afspraken en klant-onvriendelijk.

Klachtnummer
# 132929
Gebruiker
Helga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hennink heeft meerdere keren dezelfde werkzaamheden aan woning verricht: het verhelpen van een lekkage bij dakkapel. Deze hebben telkens kort tot een oplossing geleid. Op 11 sept’15 bedrijf weer benaderd.Vanwege afstand en mantelzorg afspraak op 2 okt. Op 1 okt werd afspraak afgezegd.Vrije middag(woe 7 okt) opgenomen zodat de werkzaamheden uitgevoerd konden worden.Afspraak stond op 14u. Om 14.30u was er niemand.Tel. contact met bedrijf gezocht. Na 3x te zijn door verbonden mededeling: “ik zal het maar eerlijk zeggen, de medewerker is de afspraak vergeten”.Geen excuses, geen begrip, geen oplossing. De medewerker heeft de status, dat hij de afspraak “mag” vergeten, werd ons verteld. Het bedrijf gaf ook aan dat een nieuwe afspraak geen garantie geeft op uitvoering. Reden om het telgesprek te beëindigen. Verbazing, verbijstering, teleurstelling en boosheid over zoveel onbegrip en zo’n onverschillige klant-onvriendelijke houding maakt dat we deze klacht hier neerzetten.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hennink installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hennink installatietechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen