Klacht Hennink installatietechniek: Waterlekkage na onderhoud monteur niet als spoed behandeld.

van Eekelen

Na een onderhoud van onze CV ketel gisteren hebben we lekkage gekregen tot twee verdiepingen lager. Het zogenaamde spoed nummer werd pas beantwoord om 8 uur s ochtends met de mededeling dat we nog geluk hadden dat Hennink een nummer had wat van 8:00 tot 22:00 bereikbaar was. Ze zouden meteen komen na een klus waar de montuer nu mee bezig was( gek als ze om 8 uur beginnen) Maar i k wachtte af. Na anderhalf uur nog steeds geen monteur! Bleek bij bellen dat we gewoon in de reguliere klussen gezet waren waarbij zelfs na in paniek aanhouden dat het water van de trap stroomde de monteur toch eerst nog twee klussen in voorburg ging doen. Die afspraken waren gisteren gemaakt en gingen kennelijk voor op een spoedklus die een paar uur geleden gemeld was! Ik kon dus gewoon wachten tot 12 uur! En dat terwijl het ook nog eens hun eigen fout was.

Ik wil dat ze hun excuses maken voor deze grote fout in inschatting van de spoed. En ik wil zo snel mogelijk naar een ander onderhouds bedrijf. We hebben al meer dan 3 jaar een contract met Hennink dus dat zou niet moeilijk moeten zijn.

Wij vinden dat Hennink installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hennink installatietechniek?