Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Henschoten en Zonen: 200€ aanbetaling, Matras niet geleverd!
Details
Klacht
Op 31 MEI 2015 heb ik een aanbetaling gedaan van 200€ voor de levering van een matras. Dit zou binnen 4 weken geleverd worden. Vóór 30 Juni. Vandaag zijn we op 21 Juli 2015 en matras is nog niet geleverd. En ik heb ook niets meer van dit bedrijf gehoord. De afspraak was dat matras bij de winkel van aanbetaling geleverd wordt, Bos en Lommerweg 235 te Amsterdam. Een paar dagen voor einde van de 4 weken levertijd, hebben ze me gebeld om door te geven dat de matras bij me thuis geleverd wordt, GRATIS. In de winkel is gezegd dat hiervoor betaald moet worden. Eindelijk is er een afspraak gemaakt. Ik heb TWEE keer een afspraak met ze gemaakt, TWEE keer, TWEE dagen van 8 - 18.00 uur thuis gebleven, GEEN matras is afgeleverd. Tot heden niets van deze mensen gehoord. Geen excuus, ook niet het WAAROM matras niet op de TWEE afgesproken dagen niet is geleverd. Een aangetekende brief heb ik ze gestuurd, wil geen matras meer, ik eis alléén mijn aanbetaling van 200 euro terug.Gewenste oplossing
Henschoten & Zonen heeft zijn gemaakte afspraak met mij bij mijn aanbetaling van 200 € fors overschreden, hun zijn zonder meer in verzuim. Ik zou matras vóor 30 Juni ontvangen. Vandaag zijn we 21 Juli 2015 en ik heb tot heden niets meer van ze gehoord. Ook niet, nadat ze me Twee maal een afspraak, Twee dagen hebben laten wachten, om de matras thuis te leveren. Van 8 - 18.00 uur heb ik gewacht. Ik heb niets meer van ze gehoord. Zo ga je toch niet met klanten om. Ik wilde alleen maar een matras voor mijn huwelijk kopen. Een aangetekend brief heb ik naar Henschoten & Zonen gestuurd, dat ik de overeenkomst wil laten ontbinden, ik wil geen matras en 2 hoofdkussens meer, ik eis nu alleen maar mijn 200 € aanbetaling. Dit is alles wat ik wil . In de aangetekende brief staat waar ze het geld moeten storten. Op deze aangetekende brief heb ik geen reactie ontvangen, terwijl ik gevraagd heb om binnen twee weken tijd te reageren. Deze twee weken zijn alweer voorbij.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.