Klacht Henschoten en Zonen: aankoop boxspring

Klachtnummer
# 121078
Gebruiker
sieta
Datum
0 reacties

Details

Klacht

3/7 een boxspring gekocht(kiruna showmodel) afgesproken dat ik waterschade heb gehad dus boxspring nog niet bezorgd kan worden omdat de schade en nieuwe vloer gerealiseerd moet worden. 11/7 ben ik gebeld dat de winkel in rotterdam gaat verhuizen en of mijn bed bezorged kan worden. maar helaas had ik geen andere mogelijkheis/oplossing voor omdat op 7/8 mijn vloer word gelegt. en af gesproken dat bed op 8/8 bezorgd kan worden. ik probeer nu al meerdere malen naar de zaak te bellen ook hoofdkantoor maar helaas zonder rusultaat. ik maak me grote zorgen ook omdat ik een aanbetaling hebt gedaan en bang bent dit kwijt te raken. graag zou ik u vragen contact met mij op te nemen.
s.karijodirono
grondherendijk 44
3082 dj rotterdam
tel.0653264191

Gewenste oplossing

graag wil ik weten of mijn bestelling wel op 8/8 geleverd kan worden
en of artikel ook heel geleverd kan worden zonder beschadiging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Henschoten en Zonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen