Klacht Henschoten en Zonen: Aankoop niet geleverd

Klachtnummer
# 120136
Gebruiker
Daan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 1 juni 2015 heb ik een matras besteld en hen 175 euro aanbetaald. Levertijd zou 3 weken zijn. Tot nu toe heb ik niks meer van ze gehoord en beide telefoonnummers op de bon zijn afgesloten. Ik kan ze niet meer bereiken nu .

Gewenste oplossing

Levering van het matras. Lukt dat niet; geld teruggeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Henschoten en Zonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen