Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Henschoten en Zonen: deel van de motor afgebroken van boxspring
Details
Klacht
Op 9 juni hebben jullie keurig en naar volle tevredenheid onze boxspring type Karel 180x200 geleverd en geïnstalleerd. Helaas is na een paar keer gebruik het elektrische deel aan 1 kant defect. De motor loopt wel als je knopjes indrukt, maar er gebeurt verder helemaal niets. Het lijkt ook wel of er geen maximaal is ingesteld en dat wanneer je het voetdeel of rugdeel te hoog doet, deze door de barrière heen gaat en met een klap vervolgens niets meer doet. Deze zouden toch niet te hoog moeten kunnen? Ik heb dan ook het idee dat de monteur misschien iets is vergeten waardoor dit nu wel kan, maar dan spreek ik wel als een leek uiteraard. In elk geval is nu 1 kant stuk. Bij latere inspectie blijkt dat er een stuk van de motor is afgebroken. Voor mij onbegrijpelijk hoe dit kan en vertrouw erop dat u dit gaat oplossen.Gewenste oplossing
Kunt u ons spoedig contacten en een oplossing bieden waardoor het bed weer volledig naar behoren functioneerd?Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.