Klacht Henschoten en Zonen: Geen reactie na klacht

Evelthof

In december 2014 hebben wij een boxspring (karel electrisch 180 bij 200) gekocht bij Henschoten en zonen in Doetichem. Volgens de verkoper zou het bed binnen 2 weken geleverd worden. Uiteindelijk werd ik na 4 weken gebeld dat het bed geleverd zou worden. Er werd inderdaad een bed geleverd maar nadat ik mijn oude uit elkaar had gehaald en de nieuwe wilde monteren kwam ik erachter dat men het verkeerde bed had geleverd. Bleek een niet elektrische Karel te zijn. Gebeld en men kwam het bed na 4 dagen ruilen. Aangezien het bed nog deels in de verpakking zat hebben we een aantal nachten op onze matrassen gelegen. Niet ideaal maar goed zulke dingen kunnen gebeuren. 4 dagen later kwam het nieuwe bed. Op de verpakking stond het juiste type dus ik heb de verkeerde weer naar beneden getild en de nieuwe weer naar boven en deze gemonteerd. Bij thuiskomst van de vrouw merkte ze op dat dit wederom het verkeerde bed was. Andere kleur en ander type. Na 2 weken is ook dit bed omgeruild.

Ik heb al meerdere keren gebeld voor een compensatie. Ik heb namelijk 4 verlofdagen moeten opnemen en heb nu 3 keer een bed naar boven gesleept en gemonteerd. Daarbij zijn kleine beschadigingen ontstaan. Ik snap dat het kan gebeuren als je grote producten naar boven moet slepen maar aangezien er 2 keer een verkeerd bed is geleverd is er veel onnodige schade ontstaan. Ik ben van mening dat het bedrijf gerust een gedeelte van de prijs kan retourneren aangezien de aanschaf van het bed mij onnodig veel geld heeft gekost. Ik heb hiervoor meerdere keren gebeld maar ik krijg telkens de reactie: u hebt gelijk en u wordt teruggebeld.

Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Henschoten en Zonen?