Klacht Henschoten en Zonen: Geen reactie op klacht kwaliteit matras

Sarah

Op 25 mei 2014 hebben wij een elektrische boxspring besteld bij de vestiging aan de Besterdring in Tilburg. Deze werd binnen een maand geleverd.
Op 17 november 2014 hebben we contact opgenomen omdat de matrassen al doorgezakt waren. Er zijn 2 medewerkers komen kijken en er was inderdaad sprake van kuilvorming. Er zijn nieuwe matrassen besteld, die we uiteindelijk op 29 december 2014 op zijn gaan halen. Binnen 2 weken waren deze matrassen weer doorgezakt. Weer is er iemand komen kijken en weer zouden we nieuwe matrassen krijgen. Na meerdere telefoontjes van onze kant kregen we begin mei bericht dat de nieuwe matrassen binnen waren. Inmiddels had ik per mail al een klacht ingediend, omdat het zo lang duurde en ik geen vertrouwen meer had in de kwaliteit van hun product. Ik heb aangegeven dat ik de nieuwe matrassen pas op wilde halen als ik reactie had gekregen op onze klacht. Tot op heden heb ik geen enkele reactie gehad en liggen wij nog steeds op matrassen met enorme kuilvorming.

Wij willen ons geld terug of minimaal fatsoenlijk gecompenseerd worden, zodat we ergens anders een ander bed kunnen kopen met matrassen die geen last hebben van kuilvorming. Toen de matrassen de eerste keer doorzakten, dachten we dat kan gebeuren. Maar toen de nieuwe matrassen binnen 2 weken weer doorzakten hadden we geen vertrouwen meer in het product.

Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Henschoten en Zonen?