Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Henschoten en Zonen: Niet uitvoeren van een bestelling die al gedeeltelijk is betaald.
Details
Klacht
Op 01/07/2015 heb ik bij het filiaal van Henderson en Zonen, Bos en Lommerweg 233 in Amsterdam een matras besteld á €250.00 +€25,00 bezorgkosten en tegelijkertijd een aanbetaling gedaan van €175.00Tot op heden heeft geen aflevering van de bestelling plaats gevonden
Vanaf 01/08//2015 heb ik geprobeerd om telefonisch contact op te nemen maar dat is me tot op heden niet gelukt. Daarna heb ik opnieuw het filiaal bezocht en geconstateerd dat het pand verlaten is en da t een ander adres niet is aangegeven
Gewenste oplossing
Levering van de matras of terugbetaling van het aanbetalings bedrag.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.