Klacht Henschoten en Zonen: Nieuw matras met gebreken

Klachtnummer
# 62681
Gebruiker
Kappenk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een matras micro pocket de luxe 200 x 220 500 pocketvering per m2 gekocht. Het matras werd geleverd dubbel gevouwen( volgens mij behoor je een pocketvering niet dubbel te vouwen).Na een week of 2 op dat matras te hebben geslapen merkte we dat het matras niet zo stevig was als het matras wat we hadden besteld. Op sommige plekken zakte het al door.
Er zit 20cm schuimlaag aan de zijkanten
10 cm schuimlaag aan de bovenkant
30 cm schuimlaag aan de onderkant
als je dit berekend kom je erachter dat er 1800 pocketvering in zit i.p.v. 2200 (500PV/M2)
Dus hebben we een bed gekocht van 180 x 200 met 10cm schuimlaag extra eraan geplakt waarvoor wij 400 euro extra hebben betaald boven op de 1000 euro
De traagschuim van 5cm blijkt 4 cm te zijn
We hebben het bedrijf gemaild en gebeld, maar kregen geen reactie.
We hebben met behulp van de rechtsbijstand een ingebrekstellings brief aangetekend verstuurd, maar hier is ook niet op gereageerd.

Gewenste oplossing

We wilden in eerste instantie de koop ongedaan maken evt. 600 euro schikking.
Inmiddels hebben we een bedrag van onze rechtbijstand ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Henschoten en Zonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen