Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Henschoten en Zonen: Topper geleverd van 6 cm dik ipv 8 cm zoals besteld
Details
Klacht
Op 23-1-2015 kocht ik 2 matrassen + 1 topper bij van Henschoten en zonen in hun vestiging in Eindhoven. voor een totaal bedrag van 937,50 EuroDe bestelde topper was traagschuim H50 van 180/220 met kerndikte 8 cm voor 472,50 euro.
De geleverde topper is 6 cm dik ipv 8 cm, de mensen die de topper hebben geleverd hebben toegezegd een nalevering te regelen met wel de goede afmeting van 8 cm.
De klacht is bekend maar het lukt maar niet om dit opgelost te krijgen.
Meestal wordt de telefoon wordt niet opgenomen of ik krijg een voicemail van Ratelband of ik krijg iemand aan de lijn die niet bij machte is dit op te lossen.
Gewenste oplossing
Ik zou graag alsnog een topper van de bestelde afmeting en dikte ontvangen dus:1xtopper traagschuim H50 180/220 kerndikte 8 cm.
Als dit niet mogelijk is dan wil ik graag mijn geld terug = 472,50 Euro
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.