Klacht Henschoten en Zonen: vuilen matrassen en vuile topper geleverd

Klachtnummer
# 105779
Gebruiker
l.boom21
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb in januari een bed thuis gekregen is vuil geleverd bed koste 1000 euro mag je toch een nieuw bed voor verwachten meerdere malen contact opgenomen email gestuurd gebeld weigeren om het geleverde om te ruilen in de winkel zeggen ze ach mevr een sopje van dreft doet wonderen afgelopen vrijdag zou er 1 matras en topper geleverd worden heel de dag zitten wachten niemand toen heb ik weer gebeld konden ze de bon niet vinden toen heb ik gezegd kom het bed maar halen ik wil mijn geld terug voor 1000 euro kan ik overal een bed kopen wat schoon geleverd word het zat ook niet in plastic het was niet verpakt toen werd er gezegd ja het is een show model .nou sorry het was schoon toen het gekocht werd er hoort plastic op te zitten als er klanten op gaan zitten zou ook hygienisch zijn ze zijn niet netjes niet klant vriendelijk en ondernemen niets om het op te lossen ik ben al vanaf januari bezig

De oplossing

mijn gewenste oplossing is 2 nieuwe matrassen en een nieuwe topper en dat het bed gesteld word omdat we dat zelf niet kunnen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Henschoten en Zonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Henschoten en Zonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen