Klacht Henschoten: 1 matras gekocht

Klachtnummer
# 122491
Gebruiker
judith
Datum
3 reacties

Details

Klacht

ik heb op 8 -7-2015 een matras gekocht met bezorgkosten erbij aan de spinozaweg.de levering zou over 2 weken gebeuren aangezien het vanuit het hoofdkantoor moest komen.
vandaag 7-8-2015 heb ik nooit een telefoontje ontvangen ,wanneer zij gaan leveren en zit ik dus zonder matras.de zaak is nu helemaal gesloten en zijn ze niet via e-mail of telefoon te bereiken.

Gewenste oplossing

ik wil graag me geld retour.

3 reacties

  1. Auteur
    Henschoten
    Datum
    Beste Judith,
    je hebt de klacht op het verkeerde bedrijf vastgelegd. Het bedrijf waar jij het over hebt is henschotenenzonen.nl en niet henschoten.nl

    Groet,
    Henschoten.nl
  2. Auteur
    Henschoten
    Datum
    Beste Judith,
    je hebt de klacht op het verkeerde bedrijf vastgelegd. Het bedrijf waar jij het over hebt is henschotenenzonen.nl en niet henschoten.nl

    Groet,
    Henschoten.nl
  3. Auteur
    judith
    Datum
    sorry ik heb het over Henschotenenzonen.nl.

Ook een klacht indienen over Henschoten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen