Henschoten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Henschoten: Henschoten Bv Eindhoven, zeer slechte boxspring
Details
Klacht
2 februari 2014 werd onze boxspring geleverd. Bij aflevering had ik een vraag die de chauffeur niet kon beantwoorden omdat hij slechts de vervoerder was. Na enkele weken ontstond al een kuil in het matras. Henschoten zou iemand sturen om het bed te bekijken en dat was, jawel, diezelfde chauffeur. Nav dat bezoek heb ik diverse malen telefonisch contact gehad, maar een oplossing bleef uit. Inmiddels is het bed anderhalf jaar oud en vertoont vooral kuilen. Topper en matrassen worden wekelijks in alle richtingen gedraaid om enigszins redelijk te liggen. Enig geloof in een oplossing heb ik eerlijk gezegd niet meer. Mijn geld terug, of op zijn minst driekwart zou een keurige oplossing zijn.Inmiddels heeft een andere persoon met kennis van bedden onze boxspring bekeken en was zeer verbaasd over de bijzonder slechte kwaliteit van topper en matrassen en bekleding. Dit bed is echt niet voor de helft van de helft verkocht , maar gewoon slechte kwaliteit voor teveel geld.
Gewenste oplossing
Tenminste 75% van het aankoopbedrag retour.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.