Opgelost door Henschoten: Henschoten BV lever geen garantie en service.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39424
Gebruiker
MvDijck
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op 4 augustus 2013 bestelde ik bij Henschoten BV, bij hun filiaal in Tilburg (Besterdring) een elektrische boxspring bed model Karel,160x200, grijs. De levertijd zou 3 weken bedragen. Uiteindelijk werd het bed na veel bellen op 6 september geleverd. Tijdens de controle bij levering bleek één van de middendelen op 2 hoeken te zijn beschadigd. De bezorger van de firma gaf aan dat binnen 1 week het beschadigde deel zou worden omgeruild. Wederom heb ik diverse malen gereclameerd en 2x een aangetekende brief verstuurd met mijn klachten. Vier weken geleden beloofde Henschoten BV telefonisch dat zij hoogst waarschijnlijk binnen 2 weken doch uiterlijk 3 weken het beschadigde deel zouden vervangen. Tot op vandaag (3 november) is het beschadigde deel niet omgeruild en hebben zijn niets meer van zich laten horen. (PS. Ik heb geen e-mail adres van Henschoten BV kunnen achterhalen)

Gewenste oplossing

Henschoten BV moet zijn garantieverplichtingen nakomen door het beschadigde deel om te ruilen tegen een onbeschadigd deel.

Bovendien zouden ze hun klachtgerichtheid sterk moeten verbeteren. Deze is naar mijn mening nl. in het geheel niet aanwezig. (Henschoten is geen enkele afspraak nagekomen en alle initiatieven heb ik zelf moeten nemen).
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Henschoten
    Datum
    De klachten zijn aangemeld met als website www.henschoten.nl Dat is echter niet de website van het bedrijf waar de klachten betrekking op hebben, dat is nml: http://www.henschotenenzonen.nl/ Gaarne corrigeren.
  2. Auteur
    MvDijck
    Datum
    Er heeft een firma Henschoten gereageerd maar dat was niet de firma Henschoten en zonen aan wie mijn klacht gericht was. De gelijknamige Henschoten BV reageerde omdat het webadres door mij onjuist vermeldt was. Excuses hiervoor. Het webadres had moeten zijn: http://www.henschotenenzonen.nl. Dit adres bestond op het moment van mijn klacht nog niet.
    Deze Henschoten en zonen heeft (zoals verwacht) nooit meer gereageerd. Mijn advies is dus om niet met deze firma in zee te gaan!
  3. Auteur
    Henschoten
    Datum
    Duidelijk, dan is de klacht tbv Henschoten.nl bij deze afgehandeld omdat de melding verkeerd is aangemeld.
  4. Auteur
    MvDijck
    Datum
    De bijna gelijknamige firma Van Henschoten en zonen is door gebrek aan info hiermee helaas niet ter verantwoording geroepen. Terecht dat Henschoten B.V. deze klacht niet op hun naam wil hebben dus hef ik de klacht hierbij op.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Henschoten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen