Opgelost door Henschoten: Henschoten BV lever geen garantie en service.
Details
Klacht
Op 4 augustus 2013 bestelde ik bij Henschoten BV, bij hun filiaal in Tilburg (Besterdring) een elektrische boxspring bed model Karel,160x200, grijs. De levertijd zou 3 weken bedragen. Uiteindelijk werd het bed na veel bellen op 6 september geleverd. Tijdens de controle bij levering bleek één van de middendelen op 2 hoeken te zijn beschadigd. De bezorger van de firma gaf aan dat binnen 1 week het beschadigde deel zou worden omgeruild. Wederom heb ik diverse malen gereclameerd en 2x een aangetekende brief verstuurd met mijn klachten. Vier weken geleden beloofde Henschoten BV telefonisch dat zij hoogst waarschijnlijk binnen 2 weken doch uiterlijk 3 weken het beschadigde deel zouden vervangen. Tot op vandaag (3 november) is het beschadigde deel niet omgeruild en hebben zijn niets meer van zich laten horen. (PS. Ik heb geen e-mail adres van Henschoten BV kunnen achterhalen)Gewenste oplossing
Henschoten BV moet zijn garantieverplichtingen nakomen door het beschadigde deel om te ruilen tegen een onbeschadigd deel.Bovendien zouden ze hun klachtgerichtheid sterk moeten verbeteren. Deze is naar mijn mening nl. in het geheel niet aanwezig. (Henschoten is geen enkele afspraak nagekomen en alle initiatieven heb ik zelf moeten nemen).
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.