Klacht Henschoten: slechte communicatie

Klachtnummer
# 102389
Gebruiker
Henny
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb 5 febr een boxspring gekocht zou 4 tot 6 weken duren als. Je belt zetten je 30 in de wacht krijg je die Ratelband met zijn geschreeuw heb je eindelijk iemand weten ze er niks van mijn collega belt u straks terug nou mooi niet ze denken zeker dat we gek zijn dit is een hele slechte zaak maar alsnog weet ik niet wanneer mijn bed geleverd word dit is echt geen reclame we zullen het ook niet promoten

Gewenste oplossing

ik zou graag gewoon te woord worden gestaan en weten wanneer iets geleverd wordt is dit zo raar ze willen toch ook geld bij levering

1 reactie

  1. Auteur
    Henschoten
    Datum
    De klachten zijn aangemeld met als website www.henschoten.nl Dat is echter niet de website van het bedrijf waar de klachten betrekking op hebben, dat is nml: http://www.henschotenenzonen.nl/ Gaarne corrigeren.

Ook een klacht indienen over Henschoten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen