Klacht Hepro: Daklood beschadigd tijdens weerkzaamheden.

Henk

Tijdens werkzaamheden bij het plaatsen van gevelbekleding op mijn woning in juli van 2016,is het daklood beschadigd. Waardoor waterlekkage kan optreden.
Hepro ontkend hiervoor verantwoordelijk te zijn en zegt ; "bewijs het maar ".
Ik heb het met een fotoserie bewezen welke ik gemaakt heb tijdens de werkzaamheden, dat het toen gebeurt is.
Helaas geen reactie meer!

Alsnog de aangerichte schade herstellen ,of een finaciele vergoeding.

Hepro
    Aan de hand van de klacht van client Dijksterhuis, hebben wij de foto's bekeken en betrokkenen aan onze zijde gehoord. Op basis daarvan zijn wij tot de conclusie gekomen dat wij geen aansprakelijkheid kunnen aanvaarden voor de scheur in het lood die overigens op de door de heer Dijksterhuis meegezonden foto's niet te zien is.

De heer Dijksterhuis heeft voorafgaand aan onze werkzaamheden zelf de oude gevelbekleding etc. verwijderd. Het zou dus heel goed kunnen dat het lood toen al beschadigd is geraakt. Nadat wij de gevel opnieuw hebben bekleed met Keralit kunststof gevelbekleding, hebben wij het werk samen met client opgeleverd en het opleveringsrapport is door client getekend. Er is toen geen beschadiging aan het lood geconstateerd. Het opleveringsrapport is een document waarop beide partijen vaststellen dat het werk naar behoren is opgeleverd. Er is toen wel een ander probleem geconstateerd, namelijk dat twee openslaande ramen tegen de Keralit gevelbekleding liepen. Dat was volgens client geen groot probleem want deze ramen wilde de heer Dijksterhuis toch gaan vervangen. Client vroeg een financiële tegemoetkoming voor het ongemak van € 400,00 en dat hebben wij gehonoreerd.

Het werk is opgeleverd op 27 juli 2016. Pas op 21 november 2016, dus vier maanden na oplevering, ontvangen wij een mail van de heer Dijksterhuis met de klacht over het lood. Deze hebben wij op 22 november 2017 beantwoord in bovenstaande strekking.

Hepro streeft uiteraard steeds naar 100% tevreden klanten. Het is daarom dat wij met zorg opleveren en bij opmerkingen over ons werk prompt reageren. Een klacht echter die vier maanden na uitvoering binnenkomt over een loodstrip die niet door ons geplaatst of geleverd is maar door ons toedoen beschadigd zou zijn is voor ons lastig te beoordelen. Desalniettemin wil Hepro de kwestie oplossen. De heer Dijksterhuis vraagt ons in zijn mail van 27 december 2017 een financiële compensatie van € 150,00. Ondanks dat Hepro zich niet aansprakelijk acht voor de schade, zal zij op dit verzoek ingaan en zal Hepro de heer Dijksterhuis, conform zijn wens, een creditnota van € 150,00 doen toekomen.

Vriendelijke groet,

Hepro Kunststof Kozijnen

Ook een klacht indienen over Hepro?