Opgelost door Hepro: Plaatsing kozijnen uitgesteld, Hepro reageert niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 546690
Gebruiker
jerry black
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb kunststofkozijnen bij Hepro gekocht en ook 30% aanbetaald. De kozijnen zouden begin juli worden geplaatst maar waren helaas nog niet geleverd aan Hepro. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben maar Hepro reageert niet op mijn email en Whatsapp.

De oplossing

Ik wil weten waar ik aan toe ben en een indicatie wanneer de kozijnen worden geplaatst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hepro is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jerry black
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hepro heeft mij gebeld en een datum doorgegeven wanneer de kozijnen worden geplaatst.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hepro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen