Klacht Herbalife: Nog steeds mijn geld niet terug

Masjaleijdens

Op 23 augustus heb ik contact gezocht met Herbalife om mij af te melden als distributeur. Ook met het verzoek mijn artikelen terug te sturen. Hier voor moest ik een mailtje versturen met de artikelen en opzegging. Dit gelijk gedaan. Na 1 week nog steeds geen reactie. Weer gebeld, het zou verwerkt worden. Maar nog geen antwoord. Uiteindelijk krijg ik de formulieren 17 septembet, gelijk ingevuld en opgestuurd. Die werk daarop gebeld, de formulieren waren niet binnen. Pas een donderdag binnengekomen. Ja right. Daarna diverse keren moeten bellen, nog steeds niet verwerkt. Afgelopen masndag kreeg ik een brief zonder de bijlage (berekening teruggave) , weer gebeld. Toen beweerde ze dat ik niet het juiste rekeningnummer had gegeven. Ja right, ik moest een kopie bankafschrift toevoegen. Het zou deze week in orde moeten zijn maar nog steeds stast de bijna 600 euro niet op mijn rekening. Ik ben nu ruim 2 maanden hier mee bzig en krijg alleen maar smoesjes te horen. Ik vind dit geen service.

Ik wil per direct mijn geld waar ik recht op heb op mijn rekening + 2 maanden rente voor het lange wachten en vergoeding van al mijn telefoonkosten.

Wij vinden dat Herbalife hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?