Klacht Herdenkingsmunt.nl: Levering blijft uit bedrijf reageert niet.

Klachtnummer
# 26575
Gebruiker
M.J.J. van den Akker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

26 april 2013 bestelde ik het z.g.n. koningstientje voor 11.50 euro. De orderstatus staat nog steeds (14 mei) op "in behandeling" en op e-mail wordt niet gereageerd. Het opgegven telefoonmmer 0900 2233443 werkt niet. Bellen naar 0900 5663030 ( Koninklijke Nederlandse Munt ) levert niets op al hebben zij hun logo op de website van Herdenkingsmunt.nl staan.

De oplossing

Omdat ik het tienje op het postkantoor kocht wil ik graag 11.50 euro terug, + 1 euro voor niet opgenomen telefoontjes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Herdenkingsmunt.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Herdenkingsmunt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen