Klacht Herman: Afhandeling klacht

Klachtnummer
# 124410
Gebruiker
Gul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aantal weken geleden een schoen gekocht, waar na drie keer aantrekken al een gat in de zool zat. Ik ben ermee terug gegaan en Herman heeft deze opgestuurd naar Micheal Kors. Ik heb afgelopen maandag Herman gesproken. Hier werdt mij verteld dat er niks aan gedaan kon worden. Ik heb vandaag opnieuw contact gezocht om deze klacht te vermijden. Weer werdt mij verteld dat er helemaal niks aan gedaan kon worden. Ook werdt er niet gekeken naar eventueel een andere oplossing. Klantvriendelijkheid was ook ver te zoeken. Ik twijfel over de kwaliteit van het product. Herman stel ik hier aansprakelijk voor. Ik heb 130 euro betaald en maar drie keer aangehad. Dan verwacht ik wel dat Herman een deugdelijk product levert. Ik hoop op een zo spoedig mogelijk antwoordt.

De oplossing

Geld terug of eventueel een nieuwe schoen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Herman?