Klacht Herman: Voel me opgelicht

Sam1992

Heb pas over de 400 euro en kleren besteld
Een Armani trainingspak met een gaatje in de broek vervolgens gemailt kunne niks voor me beteken zeer slechte service ik koop hier nooit meer wat komen niet eens met een tegoed bon zeer slecht ik raad ook echt mensen om niks te online te kopen wand is het kapot je bent bedankt

Op zen minst een tegoed bon

Herman
    Goedemiddag Sammy,

Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service.

Ik heb de mailwisseling er even bij gepakt maar mijn collega heeft niet gezegd dat ze niks voor je kan betekenen, ze heeft gezegd dat het een klacht is die moeilijk geaccepteerd zal worden door de leverancier maar dat ze haar best voor je zal doen. Het zal moeilijk zijn omdat de leverancier over het algemeen van mening is dat gaatjes niet ontstaan door een matige kwaliteit van de stof maar doordat je ergens aan bent blijven haken. Dit zou evt. ook tijdens het wassen kunnen gebeuren. Ook heeft mijn collega aangegeven dat, indien de leverancier de klacht niet accepteert, wij zullen proberen om het artikel zo netjes mogelijk te repareren.

Indien je wil dat wij de klacht in behandeling nemen, zou ik je willen vragen om het pak samen met de aankoopbon en de eerste gestuurde mailwisseling op te sturen naar onderstaand adres:

Herman Schoenen
    t.a.v. Klachtenafdeling
    Hobbemaplein 4
    2526 JA Den Haag

Alvast bedankt!

Groetjes, Susanne.
    Herman
    Hoi Sammy,

Ik heb de factuur opgezocht aan de hand van jouw afschrift. De factuur is via de mail naar je gestuurd en kan je bij het pakket voegen. Zodra wij het pakket hebben ontvangen ga ik voor je aan de slag en komen we hopelijk tot een passende oplossing!

Groetjes, Marianne

Sam1992
    Ik heb Armani pak opgestuurd nu aan wachten op de oplossing hoe het is verlopen laat ik nog weten

Mvg

Ook een klacht indienen over Herman?