Klacht Hermes Duitsland: Post nl werkt met flutbedrijven

Klachtnummer
# 374601
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb geen zin om uitgebreid hier alles weer te geven. Men maakt een bewuste om met een professional in zee te gaan (Post nl) en vervolgens gaat Post nl in zee met een niet gecontroleerd flutbedrijf als Hermes service was het continue Klachten regent. Aangetekend verzenden heeft zo totaal geen waarde, alles was fout, maar ook de mondelinge communicatie is slecht. Pakketje was op industrieterrein bezirgd terwijl goed opgegeven was. Info op app was fout, diverse keren gebeld en steeds foute info op de app. 8 keer gebeld, daarna adres aangepast maar duurt 48 uur voor verwerking. Zou Zaterdag bezorgd worden? Weer gebeld was fout, ziu maandag worden en we gebben nog geen pakketje. Zaterdag weer terug naar nl, geen accu voor onze nieuwe fiets.....
denk dat we kassa maar moeten inschakelen, daar wordt naar geluisterd.
Post nl, nee nooit meer, eerst moeten ze hun partners maar eens screenen.
Mensen, volg mijn voorbeeld maar, mijdt post nl

De oplossing

Post nl moet klachten serieus nemen en stoppen met Hernes Dld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hermes Duitsland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hermes Duitsland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen