Klacht Hermes Electronics (failliet): Artikelen kunnen niet worden geleverd, maar geld nog niet retour.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 9902
Gebruiker
Ed Molenaar
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 20 juni 2012 Twee Philips telefoons besteld en betaald. (3-5 dagen levertijd)
Daar ik geen bericht van afzending ontving, op 26 juni gebeld met Hr. Peperkamp.
Ik kreeg te horen, dat de telefoons niet konden worden geleverd. Dit werd op 27 juni middels mail bevestigd.
Ik zou mijn geld terug krijgen na opgave rekeningnummer. (Is op 27 juni meteen retour gezonden)
Tot op heden (11 augustus 2012) echter nog niets op mijn rekening ontvangen.
Ik heb hierover meerdere keren met Hr. Peperkamp gesproken, maar helaas nog geen resutaat.

De oplossing

Graag mijn geld terug ( € 200,72)

4 reacties

  1. Auteur
    Hermes Electronics
    Datum
    Klant bestelde op 20-6, vrijdagavond om 21.22 uur! Er is door ons gereageerd na 1 werkdag. Maandags zijn wij gesloten. Wij gaven aan dat wij dit model eventueel nog bij een collega konden verkrijgen en zijn een zoektoch begonnen. Uiteindelijk is in overleg met de klant, op 24-07 besloten deze order te annuleren en te crediteren. Geld terugstorten loopt vanaf 24-07 (nu ruim 2 weken geleden).
    Wij hebben later pas de email verwerkt waarin de klant reageerd door zijn bankrekeninggegevens aan te leveren voor creditering. Dit ivm mogelijke levering door collega. Van herhaaldelijke contactmomenten kan ik mij niets herinneren.
  2. Auteur
    Ed Molenaar
    Datum
    Waarschijnlijk lopen er i.v.m. de verhuizing van Hermes Electronics een aantal zaken door- of langs elkaar.
    Zeker is, dat ik op 27 juni bericht heb ontvangen van Hermes Electronics over het niet kunnen leveren van de telefoons en dat de order wordt geannuleerd. Dezelfde dag heb ik nog mijn bankgegevens toegezonden.
    Maar ik zou dik tevreden zijn, wanneer ik deze maand nog mijn geld retour kreeg.
  3. Auteur
    Hermes Electronics
    Datum
    Zoals bovenstaand gemeld, storten wij een deze dagen het geld terug. Onze excuses voor de vertraging.
  4. Auteur
    Ed Molenaar
    Datum
    Tot op heden (4 september 2012) nog niets ontvangen. Het lijkt erop, dat het bij toezeggingen blijft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ed Molenaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hermes Electronics (failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen