Opgelost door Hermes Electronics (failliet): Bestelling niet verwerkt en tevens geen reactie op annulering
Details
Klacht
Op 5 juni 2013 heb ik 2 verschillende fritel bakplaten ter waarde van 68,69 euro besteld via Hermes Electronics en direct betaald via Ideal. Bestelnummer 128096. Het bedrag is op 5 juni afgeschreven tnv dhr Peperkamp. Op 5 juni kreeg ik een geautomatiseerde bestellingsbevestiging via e-mail.Ondanks meerdere e-mails en inspreken van de voicemail van dhr Peperkamp heb ik sindsdien helaas geen enkele reactie ontvangen. Niet op mijn eerste informatieverzoeken naar voortgang van de bestelling en ook later toen ik geen vertrouwen meer had in het proces op mijn verzoeken om de bestelling te annuleren en om het geld terug te boeken.
Ik wil erg graag mijn bestelling annuleren en mijn geld terug ontvangen om de platen ergens anders te bestellen. In een goede afloop bij Hermes Electronics heb ik helaas geen vertrouwen.
Gewenste oplossing
Ik wil heel graag de bestelling annuleren en mijn geld terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.