Opgelost door Hermes Electronics (failliet): Betaald, niet ontvangen, geld terug gevraagd en nog steeds niet gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 22134
Gebruiker
Marian Wijnen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In november een artikel besteld. In december nog niets ontvangen. Bestelling geannuleerd en nu eind februari nog steeds geen geld terug ontvangen. Tussentijds een keer gebeld, maar het was moeilijk om het het snel terug te betalen.

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk de betaling terugstorten. Gaat om ordernummer 127818.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Hermes Electronics
    Datum
    Gekke manier van communicatie.Ik zal persoonlijk uw credit verwerken met de grootste spoed. Graag uw medewerking
  2. Auteur
    Marian Wijnen
    Datum
    Hoezo gekke manier van communicatie. Ik zag meerdere klachten over Hermes. Eén keer bellen over het terugbetalen, moet toch voldoende zijn. Het is nu gelukkig opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hermes Electronics (failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen