Klacht Hermes: Onbeschofte chauffeur

Klachtnummer
# 406646
Gebruiker
Caatje64
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vrijdag 29-11 al een klacht ingediend over de chauffeur van bus 11 in Eindhoven die mij, lopend met een stok, en mijn man toeblafte uit te stappen omdat we geen saldo op de kaarten hadden.
Heb door die man 40 minuten moeten lopen naar huis, waar ik max. 10 minuten kán lopen.
Bij thuiskomst en saldo check bleek op de 1 meer als 9 en de andere kaart meer als 6 euro tegoed te staan.
Apparaat was dus duidelijk kapot.
Hermes reageert niet op deze klacht, krijg alleen een mailtje dat ze snel iets van zich laten horen

De oplossing

Mijn klacht serieus nemen en mijn reis compenseren, dát op zijn minst

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hermes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hermes?