Klacht Hermes: Rijd weg bijna 5 min te vroeg voor mijn neus

Anoniem2000

Mijn bus ging om 07:49 ik kom er om 07:45 aan mijn vriendin stapt ook in en zegt zo zei moet er ook nog in en wijst mij aan ( ik was 5/10 meter verder) ze stapt in die man doet de deur dicht kijkt mij aan en pas wanneer ik voor de deur sta rijd hij aan. Terwijl hij pas om 07:49 mocht aanrijden. Dit vind ik echt asociaal en hierdoor kom ik telaat op mijn school. Ik hoop dat jullie hem ontslaan want hij zag mij aankomen mijn vriendin zei da ik er nog in moest en rijd pas weg wanneer ik voor de deur sta. Het is vandaag vrijdag 8 september en het gaat om bus 26 naar helmond station

Wij vinden dat Hermes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hermes?