Klacht Hersteldirect: Herstel Direct klacht consumentenbond!

Klachtnummer
# 37532
Gebruiker
Alex
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na de inbraak in mijn woning heeft Herstel direct een hersteller gestuurd.
Na het plaatsen van de noodcilinder zouden zij contact op nemen met mijn verzekeraar voor definitief herstel. Na een dag konden zij mij melden dat ik me nergens geen zorgen om hoefde te maken en dat alles netjes met de verzekeraar geregeld zou worden.
Ik vernam niks en ging er vanuit dat alles netjes met de verzekeraar geregeld was.

Nu na 10 maanden blijkt dat er geen contact is geweest met mijn verzekeraar.
Zij de facturen de eerste 2 maanden naar een verkeerd adres hebben verzonden.

De hersteller mij verkeerd heeft voorgelicht en op basis van deze informatie het herstel niet uit had mogen voeren.
Volgens de verzekering €1123 erg veel geld is voor 4 cilinders en een noodcilinder.
Zij dit ook vinden en de factuur inmiddels 2 maal verlaagd hebben.


Zoals u zult begrijpen heb ik geen vertrouwen meer in herstel direct.


De oplossing

Mijn voorstel: Cilinders van een 2 sterren certificaat terug plaatsen.
en de door de verzekering betaalde 350 euro over te maken.
350 euro te betalen en een finale kwijting voor het resterende bedrag te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hersteldirect hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?