Klacht Hertog Living: aanbetaling gedaan maar geen bed.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316134
Gebruiker
Ron28
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aanbetaling gedaan van 600,00 voor bed op 18-07-2018, maar bed nooit gekregen en nu winkel gesloten en geen telefonisch contact meer mogelijk. Wel via mail info@hertogliving.nl. Mail gestuurd dd 31-07-2018 maar nog niets gehoord.

De oplossing

De aanbetaling van 600,00 dient teruggestort te worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Ron28
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Hertog Living ontvangen weet iemand hoe zij te bereiken zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron28
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb alleen een brief gehad dat ik een afspraak zou kunnen maken zodat ze de bestelde boxpring kunnen afleveren. Dit kon alleen via een e-mail, dit meteen gedaan en na een week nogmaals maar helaas hierna niets meer vernomen. Ga nu via mijn rbv stappen ondernemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hertog Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen