Klacht Hertog Living: Bed gekocht bij Hertog Living, niets gehad en geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 314255
Gebruiker
Anouuk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20-03-2018 hebben wij een bed besteld bij Hertog Living in Tiel. Dit was op afroep, i.v.m. het feit dat we een nieuwbouw huis hebben gekocht en niet zeker wisten wanneer we de sleutel zouden krijgen. 6 weken van te voren netjes langs geweest en afgesproken dat ons bed afgelopen zaterdag 21-07-2018 geleverd zou worden. Heel de dag thuis geweest en niemand gezien.. maandag 23-07-2018 worden we onbekend gebeld, waarom we niet thuis waren. Verteld hoe het werkelijk zat, word er beloofd dat we vandaag 24-07-2018 terug gebeld gaan worden in de ochtend vroeg. Nou tot op heden nog geen telefoontje gehad. Wij besloten om naar de winkel te gaan. Is de winkel gesloten en gister helemaal leeg gehaald. Meerdere malen gebeld maar we krijgen geen gehoor. Wij hebben sterk het idee dat we opgelicht zijn....

De oplossing

Graag onze aanbetaling van € 100,00 terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hertog Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen