Klacht Hertog Living: Toezegging terugbetaling gebeurd niet.

MJCA

Gesproken met Mike of Maikel,hij zegt dat zijn achternaam Hertog is maar ik lees hier een andere naam. Ik heb met hem een afspraak gemaakt zwart op wit om een afgesproken bedrag terug te storten, maar hij komt zijn afspraak al maanden niet na. Hij belooft het over te maken maar doet het niet.Ik denk al 10 keer de belofte. De bank is n.l. nooit geleverd. Ik heb zijn mobiel maar hij neemt niet meer op.

Mij het afgesproken bedrag dat ik als bericht heb ontvangen gaat terugbetalen. Heb de bewijzen.

MJCA
Hertog Living reageert niet. Maikel laat niets van zich horen ook niet op zijn mobiel. Ik zou eur 200 teruggestort krijgen en de bevestiging op mijn telefoon maar op zijn mobiel alleen maar de voicemail.Via whatssapp of sms geen reactie op zijn mobiel. Misschien beter om hiervan een zaak te maken. Want zelfs de afspraak zwart op wit wordt niet nagekomen. Je wordt elke keer bedonderd en aan het lijntje gehouden.

Ook een klacht indienen over Hertog Living?