Klacht Hertog Living: Zeer slechte bedrijf met een slecht sociaal beleidsvoering naar klanten

happy Niet opgelost
Hamasy

Ik heb op 09-05-2018 een bank gekocht bij Hertog living in Tiel de afspraak van levering was 6/8 weken ik was vrij om een bedrag te betalen zodoende heb ik 198€ aanbetaald op een bedrag van 1098 € na de verlopen tijd van 8 weken heb ik gebeld en gevraagd wanneer de bank geleverd zou worden als antwoord in de eerste week van Juli u begrijpt het al NIKS weer gebeld de bank word geleverd op 17/18 Juli , ik heb toen gevraagd om mijn aanbetaling terug te betalen dat kon alleen met een mail verzoek twee maal gemaild en tot heden geen contact met Hertog living jammer dat zij zo'n sociaal beleid voeren .

Ik zou graag mijn aanbetaling van 198 € terug ontvangen en met een wel gemeend excuus .

Hamasy
Beste bij deze wil ik u laten weten dat ik zojuist een brief van Hertogliving heb ontvangen met de mededeling dat de winkel en het bedrijf vanaf 24-06-2018 is gesloten i.v.m. dat het niet Financieel haalbaar is om de winkel open te houden. mvg Harry Het is vandaag 31-07-2018 tot heden nog niets gehoord van een oplossing van wie of wat er gaat gebeuren in de brief staat dat de fabrikant de afhandeling doet ? afwachten ! mvg Harry

Ook een klacht indienen over Hertog Living?