Klacht Hertog Living: Zeer slechte bedrijf met een slecht sociaal beleidsvoering naar klanten

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 313934
Gebruiker
Hamasy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 09-05-2018 een bank gekocht bij Hertog living in Tiel de afspraak van levering was 6/8 weken ik was vrij om een bedrag te betalen zodoende heb ik 198€ aanbetaald op een bedrag van 1098 € na de verlopen tijd van 8 weken heb ik gebeld en gevraagd wanneer de bank geleverd zou worden als antwoord in de eerste week van Juli u begrijpt het al NIKS weer gebeld de bank word geleverd op 17/18 Juli , ik heb toen gevraagd om mijn aanbetaling terug te betalen dat kon alleen met een mail verzoek twee maal gemaild en tot heden geen contact met Hertog living jammer dat zij zo'n sociaal beleid voeren .

De oplossing

Ik zou graag mijn aanbetaling van 198 € terug ontvangen en met een wel gemeend excuus .

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hamasy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste bij deze wil ik u laten weten dat ik zojuist een brief van Hertogliving heb ontvangen met de mededeling dat de winkel en het bedrijf vanaf 24-06-2018 is gesloten i.v.m. dat het niet Financieel haalbaar is om de winkel open te houden. mvg Harry Het is vandaag 31-07-2018 tot heden nog niets gehoord van een oplossing van wie of wat er gaat gebeuren in de brief staat dat de fabrikant de afhandeling doet ? afwachten ! mvg Harry
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hertog Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen