Opgelost door Hertz Automobielen Nederland: benzinekosten Hertz bij volle tank

Jesca

In september een auto gehuurd bij Hertz in Zuid-Afrika met een vol-vol brandstof regeling. Voordat de auto ingeleverd werd is er op het vliegveld getankt en bij het inleveren van de auto werd 8/8 op het voorruit geschreven en bevestigd dat de tank vol zat. Vervolgens ontvingen wij een mail waarin stond dat de brandstoflevel 7/8 was en werd er op 3 oktober €6.31 van onze creditcard afgeschreven. Ik heb Hertz vervolgens terug gemaild dat ik graag zou willen dat dit bedrag weer terug geboekt wordt op onze creditcard, bij deze mail heb ik foto's bijgevoegd van de tankbon, het dashbord waarop te zien is dat de benzinetank vol zit en een foto van ons voorruit waarop 8/8 is geschreven. Onderhand al 3 mailtjes gestuurd maar Hertz heeft tot op heden niet gereageerd.

Het bedrag van €6.31 terug storten.

Hertz Automobielen Nederland
    Onze referentie: 01493378

Huurovereenkomst:
    Reservering:
    Factuur:

Datum: 17/10/2017

Geachte mijnheer, mevrouw,

We willen u graag bedanken om contact met ons op te nemen.

Er stond geen reserveringsinformatie in uw vraag, we konden dus jammer genoeg uw reservering niet opzoeken in het systeem. Omdat u ook geen e-mail adres heeft doorgegeven was het ons ook niet mogelijk uw e-mails aan onze klantendienst terug te vinden.

Gelieve contact op te nemen met klantenservicenl@hertz.com en onderstaande gegevens aan uw vraag toe te voegen:

reserveringsnummer (h+10 cijfers)
    OF
    huurcontract (dit kreeg u mee bij ophalen van de wagen)
    OF
    naam waarop de reservering werd gemaakt (indien dit niet Henckel is)
    locatie van ophalen en huurperiode

Voor een terugbetaling hebben we het onderstaande nodig:

kopie van het bankafschrift
    kredietkaartnummer en -vervaldatum
    adres gelinkt aan de kredietkaart

Indien u de informatie niet via mail wenst door te geven kunt u op www.hertz.nl een gratis lidmaatschap aanmaken en de gegevens hieraan toevoegen. U hoeft dan enkel dit nummer door te sturen.

Nogmaals bedankt om contact met ons op te nemen en we hopen u spoedig terug te zien.

Line Rasquin
    Hertz Customer Services

Jesca
Na mailcontact te hebben gehad is het onterecht afgeboekte bedrag terug gestort op mijn rekening. Bedankt!

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?