Opgelost door Hertz Automobielen Nederland: benzinekosten Hertz bij volle tank

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 276960
Gebruiker
Jesca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In september een auto gehuurd bij Hertz in Zuid-Afrika met een vol-vol brandstof regeling. Voordat de auto ingeleverd werd is er op het vliegveld getankt en bij het inleveren van de auto werd 8/8 op het voorruit geschreven en bevestigd dat de tank vol zat. Vervolgens ontvingen wij een mail waarin stond dat de brandstoflevel 7/8 was en werd er op 3 oktober €6.31 van onze creditcard afgeschreven. Ik heb Hertz vervolgens terug gemaild dat ik graag zou willen dat dit bedrag weer terug geboekt wordt op onze creditcard, bij deze mail heb ik foto's bijgevoegd van de tankbon, het dashbord waarop te zien is dat de benzinetank vol zit en een foto van ons voorruit waarop 8/8 is geschreven. Onderhand al 3 mailtjes gestuurd maar Hertz heeft tot op heden niet gereageerd.

De oplossing

Het bedrag van €6.31 terug storten.

1 reactie

  1. Auteur
    Hertz Automobielen Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Onze referentie: 01493378

    Huurovereenkomst: 
    Reservering: 
    Factuur:

    Datum: 17/10/2017


    Geachte mijnheer, mevrouw,

    We willen u graag bedanken om contact met ons op te nemen.

    Er stond geen reserveringsinformatie in uw vraag, we konden dus jammer genoeg uw reservering niet opzoeken in het systeem. Omdat u ook geen e-mail adres heeft doorgegeven was het ons ook niet mogelijk uw e-mails aan onze klantendienst terug te vinden.

    Gelieve contact op te nemen met klantenservicenl@hertz.com en onderstaande gegevens aan uw vraag toe te voegen:

    reserveringsnummer (h+10 cijfers) 
    OF
    huurcontract (dit kreeg u mee bij ophalen van de wagen)
    OF
    naam waarop de reservering werd gemaakt (indien dit niet Henckel is)
    locatie van ophalen en huurperiode

    Voor een terugbetaling hebben we het onderstaande nodig:

    kopie van het bankafschrift
    kredietkaartnummer en -vervaldatum
    adres gelinkt aan de kredietkaart

    Indien u de informatie niet via mail wenst door te geven kunt u op www.hertz.nl een gratis lidmaatschap aanmaken en de gegevens hieraan toevoegen. U hoeft dan enkel dit nummer door te sturen. 

    Nogmaals bedankt om contact met ons op te nemen en we hopen u spoedig terug te zien.


    Met vriendelijke groet,

    Line Rasquin
    Hertz Customer Services

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jesca
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na mailcontact te hebben gehad is het onterecht afgeboekte bedrag terug gestort op mijn rekening. Bedankt!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen