Opgelost door Hertz Automobielen Nederland: borg niet terug gekregen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123972
Gebruiker
rolf65
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb in Duitsland een auto gehuurd bij Hertz via de ANWB (mei 2015)
ik had toen geen creditcard en heb cash 150 euro betaald (borg)
ik kreeg een cheque van Hertz van de Deutshe Bank.
ik ging naar mijn bank en die zeiden dat ik er dan niks van overhield.
van de ANWB had ik een emailadres gekregen en heb Hertz gemaild met mijn iban ed.
ze reageren gewoon niet.
ben zelfs in Duitsland geweest om de cheque te innen, dat kon alleen als ik daar een rekening had.

De oplossing

ik wil graag mijn 150 euro terug !

2 reacties

  1. Auteur
    Hertz Automobielen Nederland
    Datum
    Geachte klant,

    Jammer genoeg mochten wij, Customer Relations Benelux, tot hiertoe geen mail van u ontvangen.

    indien u een mail stuurt naar het volgende adres: klantenservicenl@hertz.com komt deze zeker aan.

    Vermeld in uw mail zeker het huurovereenkomstnummer, uw volledige IBAN-Nummer en voeg een kopie van de cheque toe. Als titel mag u het dossiernummer dat ik voor u heb aangemaakt vermelden: 5697182.

    Wanneer we deze mail ontvangen, zullen wij het nodige doen om uw borgbedrag naar uw rekening te storten.

    Met vriendelijke groeten,

    Hertz Customer Relations
  2. Auteur
    rolf65
    Datum
    hertz heeft snel gereageerd en alles correct afgehandeld.
    en mijn betaalde borg is teruggestort !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rolf65
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen