Klacht Hertz Automobielen Nederland: Borg onterecht niet terugontvangen

Klachtnummer
# 65517
Gebruiker
hawk1109
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Auto gehuurd via de Transavia website bij Firefly. Lekker goedkoop Opel Zafira voor 4 dagen voor net iets meer dan 50 Euri. Uiteraard Eigen Risico afgekocht voor ruim 20 Euri.

Kom aan in Alicante en er wordt een extra reservering gedaan op mijn creditcard van 96 Euro. Ik vind dit nogal veel, maar de juffer verzekerde mij dat ik dat netjes zou terugkrijgen als ik de auto netjes afgetankt weer inleverde.

Prima ... heb dat gedaan.

Ca. 10 dagen later even mijn creditcard rekening bekeken en de 96 euro was niet teruggestort.
Mail gestuurd naar customerservicesnl@firefly.com.

Een vervelende email wisseling gehad, waarbij de customer service gemiddeld bij 1 op de 3 emails reageerde met: de auto was niet volgetankt.

Dit zijn gewoon ordinaire oplichters.

De oplossing

Tergugstorting van de borg

1 reactie

  1. Auteur
    Hertz Automobielen Nederland
    Datum
    Beste klant,Graag helpen wij u verder met deze klacht.U kan terecht op het volgende mailadres: customerservicesnl@fireflycarrental.comAlvast bedankt!

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen