Klacht Hertz Automobielen Nederland: doen wat er wordt beloofd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 297890
Gebruiker
K.G. Schipper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

betreft reserveringsnummer h4511011856

Ik ontving een promotie- mail van Hertz (100 jaar Hertz Sale) dat zij in maart 25% korting bieden als ik in maart een auto huurt en lid zou worden van het zgn Hertz Gold rewards programma.Ik citeer hierbij de volgende zin:
"Als u van plan bent om in maart op vakantie te gaan, dan kunt u als Gold Plus Rewards lid ook profiteren van korting tot 25% op autohuur die voor 23 maart 2018 zijn voldaan.
Ik heb me hiervoor aangemeld en een bevestiging ontvangen.

In maart vertrok ik voor een trip naar het buitenland.
In het desbetreffende land wordt deze (nederlandstalige) mail niet begrepen en de beloofde korting niet gehonoreerd.
De latere mailwisseling met dhr Busser, Hertz Custumer Service NL,is van een bedroevend niveau. "administratieve code's zouden niet verwerkt kunnen worden.." Hierdoor zou de korting niet kunnen worden verwerkt...?
Dit standpunt werd zelfs gehandhaafd.

In een latere mail aan dhr Busser vraag ik hem om mij in contact te stellen met een superieur en verzoek ik hem mijn "Hertz Gold rewards "lidmaatschap per direct te schappen. Deze mail blijft, ook na het sturen van een reminder, onbeantwoord....

De oplossing

Uitvoeren wat er wordt beloofd: 25%korting op de autohuur en, op basis van deze slechte ervaring, mijn Hertz Gold lidmaatschap stoppen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hertz Automobielen Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Onze referentie: 02593119

    Huurovereenkomst: 828303173
    Reservering: H4511011856

    Datum: 27/03/2018


    Geachte heer Schipper,

    Zoals u ons heeft verzocht hebben wij uw vraag in behandeling genomen.

    Om in aanmerking te komen voor de aanbieding van Hertz 100 jaar sale aanbieding, diende u aan de voorwaarden en condities van de aanbieding te voldoen.


    De aanbieding was niet van toepassing op de door u reeds gemaakte reservering in oktober 2017. U diende, om in aanmerking te komen, op dat moment een nieuwe reservering te plaatsen gemaakt met de juiste kortingcode en in combinatie met uw Hertz gold lidmaatschap. Daar dit niet gebeurd was, bent u niet in aanmerking gekomen voor de aanbieding, welke ook door de locatie niet meer was toe te passen.

    Op uw verzoek hebben wij uw Hertz gold lidmaatschap nummer verwijderd, u zal niet meer kunnen inloggen.

    ​Wij vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,
    Hertz Customer Services

    Deborah Ottevanger
    www.hertz.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.G. Schipper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een constructieve houding ontbreekt bij dit bedrijf. Ik sluit dit af en trek mijn conclusie
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen