Klacht Hertz Automobielen Nederland: Dubbele huurafschrijving van creditcard Hertz en Firefly en niet ontvangen (eindaf)rekeningoverzicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 71203
Gebruiker
geen idee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Hertz een autoreservering gedaan onder nr G2473014955. Deze huurovereenkomst heb ik met Hertz gesloten. Dat Hertz dit verhuren heeft uitbesteed aan Firefly doet niets af aan de overeenkomst en bevestiging met H.
Hertz Automobielen Ned te Hoofddorp heeft voor deze huur op 27-06-2014 het totale huurbedrag van
€ 118,58 van mijn creditcard rekening afgeschreven.
Hertz heeft mij nooit een nota,afrekening gemaild. Gevraagd aan H gespec. factuur betreffende dit bedrag te sturen. Geen reactie ontv.
Voorts is het zo dat ik met de betaling van dit bedrag de huur van deze auto is betaald aan H.
Echter Firefly, Car Rental, Madrid, een dochter van Hertz, heeft wederom een afboeking op 21-07-2014 gedaan voor dezelfde autohuur van een r bedrag nl € 116,92. En Firefly heeft mij bij het ophalen en weer afgeven van de auto gezegd dat zij alleen maar de benzine in rekening zouden brengen die ik heb gebruikt en dat is 3/4 e tank ad € 53,24. Wens terugboeking van teveel bet. huur

De oplossing

Wens alsnog de gespecificeerde factuur vanHertz en/of Firefly te ontvangen alsmede Terugbetaling van het dubbel betaalde huurbedrag door Hertz of Firefly van € 116,92 minus verbruikte benzine (3/4 tank ) ad € 53,24 = € 63,68.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hertz Automobielen Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    geen idee
    Datum
    Hertz is een arrogante verhuurmaatschappij die niet om z'n klanten geeft. Zelfs een antwoord sturen op vragen en een gespecificeerde nota vragen daarop wordt niet gereageerd. Nooit meer Hertz voor mij als het zo gaat. En dit geldt voor mij in twee identieke gevallen! Twee weken na elkaar voorgekomen dubbele huurafschrijving.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
geen idee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen