Klacht Hertz Automobielen Nederland: Extra niet overeengekomen kosten en onduidelijke factuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 111891
Gebruiker
HB
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Via Ryanair Hertz auto gehuurd in Pescara . Extra kosten na inlevering 183.51 euro.
Hiervan is door ons alleen verklaarbaar de in de bevestiging beschreven drop-of fee van 79 euro en brandstofkosten 62 euro. Resteert een onverklaarbaar bedrag van ca. 42 euro. Nu gaat het ons niet zo zeer om de hoogte van dit bedrag als wel om het principe dat Hertz kosten in rekening brengt die niet afgesproken zijn en worden gespecificeerd op een onnavolgbare Italiaanse factuur.

De oplossing

Laat ik aan Hertz over.

4 reacties

  1. Auteur
    Hertz Automobielen Nederland
    Datum
    Geachte heer Bussing,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en zullen een antwoord naar uw persoonlijk e-mailadres sturen. (HAROLDBUSSING@HOTMAIL.COM)Met vriendelijke groeten,Hertz Customer Relations
  2. Auteur
    HB
    Datum
    Uit antwoord blijkt dat mijn klacht niet goed is gelezen
  3. Auteur
    Hertz Automobielen Nederland
    Datum
    Geachte heer Bussing,Wij zullen opnieuw een antwoord naar uw persoonlijke mailadres zenden.Met vriendelijke groeten,Hertz Customer Relations
  4. Auteur
    HB
    Datum
    Nooit meer bij Hertz een auto huren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen