Klacht Hertz Automobielen Nederland: Extra niet overeengekomen kosten en onduidelijke factuur

HB

Via Ryanair Hertz auto gehuurd in Pescara . Extra kosten na inlevering 183.51 euro.
Hiervan is door ons alleen verklaarbaar de in de bevestiging beschreven drop-of fee van 79 euro en brandstofkosten 62 euro. Resteert een onverklaarbaar bedrag van ca. 42 euro. Nu gaat het ons niet zo zeer om de hoogte van dit bedrag als wel om het principe dat Hertz kosten in rekening brengt die niet afgesproken zijn en worden gespecificeerd op een onnavolgbare Italiaanse factuur.

Laat ik aan Hertz over.

Hertz Automobielen Nederland
    Geachte heer Bussing,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en zullen een antwoord naar uw persoonlijk e-mailadres sturen. (HAROLDBUSSING@HOTMAIL.COM)Met vriendelijke groeten,Hertz Customer Relations
    HB
    Uit antwoord blijkt dat mijn klacht niet goed is gelezen
    Hertz Automobielen Nederland
    Geachte heer Bussing,Wij zullen opnieuw een antwoord naar uw persoonlijke mailadres zenden.Met vriendelijke groeten,Hertz Customer Relations
    HB
    Nooit meer bij Hertz een auto huren

HB

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?